Çoğu şirket bu yıl “görsel olarak rahatsız edici” tatil reklamları oluşturmak için üretken yapay zekâya yönelirken, Apple, yeni şenlikli kısa filmi “A Critter Carol” ile pratik efektleri benimsemeye devam ediyor. Reklam, teknoloji meraklısı orman canlılarıyla dolu bir ormanda geçiyor.
iPhone 17 Pro ile Çekilen “A Critter Carol”da Dijital Değil, Kukla bulunuyor
Reklamda, bir yürüyüşçü iPhone 17 Pro’sunu düşürüyor ve telefonu meraklı bir rakun buluyor. Rakun, telefonu kullanarak Flight of the Conchords grubunun “Friends” şarkısının doğaçlama bir performansını ayı, kurdu, baykuşu, geyiği, sincabı ve tavşanı da içeren diğer hayvanlarla birlikte çekiyor. Telefon, sonunda yürüyüşçü tarafından Apple Watch’u kullanılarak bulunuyor.
Yeni Apple TV introsunun, renkli ışıklarla aydınlatılan cam bir logonun filme alınmasıyla oluşturulmasına benzer şekilde, Apple da A Critter Carol’ı yaparken kullanılan pratik efektleri gösteren bir kamera arkası videosu yayınladı.
Apple’dan beklenen Çin hamlesi!
Apple Intelligence Çin pazarına gelmeye hazırlanıyor. Alibaba ortaklığı, numara şartı ve yeni geri bildirim formunun detayları haberimizde.
Orman setinin dijital olarak genişletilmesini ve insan performansçıların prodüksiyon sonrası aşamada kaldırılmasını sağlayan çok sayıda mavi ekran ve mavi vücut kostümü kullanıldı. Ancak reklamdaki tüm canlılar (critters), çeşitli vücut parçalarını kontrol eden küçük bir kuklacı ordusu tarafından canlandırılan el yapımı kuklalardı.
Ve evet, tüm prodüksiyonun iPhone 17 Pro ile çekildiği belirtiliyor.
